Facebook Ads

Facebook annoncering, ligesom så meget andet annoncering, er komplekst. Der hvor de fleste går galt med deres annoncering på Facebook er ved målgrupper. Med mere end 3 millioner danske profiler på Facebook, er det vigtigt at din virksomheds annoncer bliver vist for de rigtige mennesker og ikke for alle. Med målrettet annoncering kan vi ramme lige nøjagtig din virksomheds målgrupper.

Mange virksomheder forsøger sig med annoncering på Facebook. Dog er resultatet ofte: “Det virker ikke for vores virksomhed!”

Hvordan kan vi hjælpe

Vi tager os af alt arbejde med annoncering på Facebook for din virksomhed. Sammen sætter vi mål for virksomhedens Facebook Ads og lægger et realistisk annoncebudget. Ud fra annoncebudgettet udarbejder og opsætter vi annoncer for virksomheden. Vi optimerer løbende virksomhedens annoncekonto og rapporterer tilbage.

Hvad er Facebook Ads

Facebook Ads er betalte annoncer på Facebook.
Facebook viser annoncer flere steder, blandt andet i nyhedsfeedet og til højre for nyhedsfeedet, når Facebook benyttes via en computer. En Facebook annonce er kendetegnet ved det lille “sponsoreret” label i toppen af opslaget.

Målgrupper på Facebook

Facebook Ads giver unikke muligheder for at målrette annoncer til bestemte målgrupper. Som annoncør på Facebook får din virksomhed adgang til en stor del af de oplysninger, som mere end 3 millioner danskere deler med Facebook. Det betyder, at vi kan skræddersy målgrupper, der passer nøjagtig til virksomhedens produkter. I stedet for at annoncere til alle på Facebook, kan målgrupper oprettes ud fra for eksempel køn, alder, interesser med mere. På den måde rammer virksomhedens budskaber de ønskede målgrupper.

Har din virksomhed brug for hjælp til jeres Facebook Ads?
Vores produkt Ekstern Marketingafdeling kan blandt andet løse netop denne opgave for jer.
Læs mere om produktet her: Ekstern Marketingafdeling